Bestellen & Betalen

Zodra u een of meerdere producten in uw winkelmand heeft geplaatst kunt u vanaf hier het bestelproces beginnen. Wanneer u iets in uw winkelwagen heeft, kunt u gewoon verder shoppen totdat u klaar bent voor de aankoop. Via de knop ‘Bekijk winkelmand’ kunt u de inhoud van uw winkelmand bekijken. Waarna u aan het afrekenproces kunt beginnen.

Het afrekenproces bestaat uit 4 eenvoudige stappen: informatie, verzending, betaling en recensie. Voor het plaatsen van een bestelling is het niet vereist om een account aan te maken. Controleer de bezorginformatie altijd goed voordat u het afrekenproces begint.

Na het plaatsen en controleren van uw bestelling, kunt u uw online bestelling direct of achteraf betalen. U kunt kiezen om (direct online) te betalen via diverse wegen. Wij gebruiken momenteel:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • iDeal
  • Klarna: achteraf betalen

Bestellen bij Juwelier Luitjens is 100% veilig. Om de veiligheid van uw transactie te waarborgen werken wij samen met bekende betaalproviders. Waaronder Klarna en Mollie. 

Q: Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?
A: Ja, u kunt meerdere producten tegelijk bestellen. Zodra u alle gewenste producten in de winkelwagen heeft geplaatst, kunt u het bestelproces beginnen. De producten zullen dan ook samen verzonden worden.

Q: Kan ik bestellen zonder account?
A: Het is niet vereist om een account aan te maken voor het plaatsen van een bestelling bij Juwelier Luitjens.

Q: Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten afleveren?
A: U kunt uw bestelling op elk gewenst adres laten afleveren. Let er wel goed op dat u bij appartementencomplexen of kantoorgebouwen de juiste toevoegingen erbij plaatst.

Q: Kan ik ook online bestellen en afhalen in de winkel?
A: Ja dat kan, voeg eenvoudig producten toe aan uw winkelwagen en selecteer in het afrekenproces het afhalen in de winkel.

Q: Kan ik ook een cadeaubon inleveren?
Nee helaas is dit online niet mogelijk, wel bij ons in de winkel.